Fristen for annonsen har gått ut

Rådgivar personvern
Har du juridisk kompentanse eller kompetanse innan IKT-sikkerheit og risikovurdering?

Kontaktpersoner
Nøkkelord
Selskapet er i vekst og vi får stadig fleire kommunar med i personvernordninga. Vi søker etter ein rådgivar innan personvern som har juridisk kompentanse, eller kompetanse innan IKT-sikkerheit og risikovurdering.
Personvernrådgivar skal ha ei heilskapleg og einskapleg tilnærming til arbeidet, og skal bidra til å tydeleggjere krav og forventningar som personvernlovverket stiller til kommunen.
Selskapet har i dag kontor i Ålesund.
Arbeidsoppgåvene
Hovudoppgåva er å bidra til at personvern får nødvendig prioritet og bidra til at deltakande kommunar og fylkeskommunen etterlever personvernlovgivinga.
Ansvar og oppgåver vil blant anna bestå i;
- Tolke regelverk og bidra til at kommunane sin praksis er innanfor rammene i personvernregelverket og tilgrensande regelverk
- Handtering av eigen portefølje beståande av både komplekse og mindre komplekse juridiske saker
- Gjennomføre kontrollar
- Utarbeide rapportar og følge opp med møteverksemd i kommunane
- Halde deg oppdatert på relevant nasjonal og internasjonal regelverksutvikling, føringar og strategiar
- Delta i ulike nettverk og gjennomføre kompetansehevande tiltak
- Bidra i opplæring og foredragsverksemd i kommunane
Andre oppgåver kan bli lagde til stillinga.
Kvalifikasjonar
- Erfaring frå arbeid med juridiske problemstillingar innan personvern, tilgrensande regelverk og kommunal forvaltning
- Erfaring med rådgiving innan informasjonssikkerheit og risikostyring
- Teknisk forståing og gode digitale ferdigheiter
- God skriftleg og munnleg framstillingsevne på norsk (nynorsk og bokmål)
- God evne til å formidle og kommunisere - både skriftleg og munnleg, på norsk
Det må påreknast noko reiseverksemd i forbindelse med stillinga.
Personlege eigenskapar
- Ha gode samarbeids-, kommunikasjons-, og formidlingsevner
- Ha høg integritet og god rolleforståing
- Kunne utføre oppgåvene sine på ein uavhengig måte
- Evne til å jobbe i team
- Evne til å arbeide sjølvstendig, effektivt og strukturert
- Vere fleksibel og utviklingsorientert
Krav til kompetanse
- 3-5-årig U/H-utdanning i rettsvitskap/juridisk embetseksamen eller utdanning innan informasjonssikkerheit, teknologi, sikring eller digitalisering
- Ønskeleg med god kompetanse på regelverk og standardar innan personvern, tilgrensande regelverk og kommunal forvaltning
- Erfaring frå arbeid med juridiske problemstillingar innan personvern, tilgrensande regelverk og kommunal forvaltning
Solid og relevant erfaring kan kompensere for manglande formell utdanning
Vi tilbyr
- Fast stilling: Rådgivar
- Arbeid med fagleg utfordrande arbeidsoppgåver
- Moglegheit for å delta på kurs og konferansar
- Eit tverrfagleg godt arbeidsmiljø
- Pensjonsordning i KLP
- Lønn etter avtale
Spørsmål til stillinga
- Kontakt
Avdelingsleder, Jan Aakvik, Tlf: 916 25 091
Faglig ansvarlig, Karen Vanessa Sundgot Gurskevik, Tlf: 920 76 580
Stillingsinfo
Kontaktpersoner
Stillingstyper

Interkommunalt arkiv for Møre og Romsdal (IKA Møre og Romsdal) er eit interkommunalt selskap eigd av 27 kommunar samt Møre og Romsdal fylkeskommune. IKA Møre og Romsdal forvaltar papirbasert og digitalt arkiv for eigarane. Vi er ein kompetanseinstitusjon innan arkiv, digitisering og dokumenthandtering.
Dei fylkeskommunale institusjonane Privatarkiv, FylkesFOTOarkivet og Fylkessenter for digitisering av kulturarven er lagde til IKA Møre og Romsdal. Personvernombodstenesta gir kommunane tilgong til personvernrådgivarar som skal stette kommunane med å ta i vare personvernet til sine registrerte og implementere personvern på internkontrollområdet til eigarane. Vi har i dag 28 tilsette, av dei 26 fast. Selskapet har i dag kontor i sentrum av Ålesund.