Hopp til hovedinnhold
Tekjobb

Fristen for annonsen har gått ut

Oppmålings­ingeniør

Spennende mulighet i Romerikes beste bokommune!

Nannestad kommuneNannestad2. april 2024
Søk her

Kontaktperson

Hilde Enger Haugen

Enhetsleder samfunnsutvikling

+47 474 56 170

Kan du tenke deg å jobbe med geodata i Nannestad kommune?

Nannestad er en kommune som er i sterk vekst, med mange spennende oppgaver og utfordringer, og som har en visjon om å være Romerikes beste bokommune!

Vi søker deg som har relevant fagkompetanse og erfaring, er samfunnsengasjert og har stor arbeidskapasitet. Stillingen utgjør en av to stillinger innenfor fagområdet geodata, som ligger under enheten Samfunnsutvikling. Enheten spenner over flere fagfelt; samfunnsplanlegging, behandling av reguleringsplaner, byggesaksbehandling, geodata, næringsutvikling, landbruk, klima/miljø og naturforvaltning. Det daglige arbeidet i stillingen vil innebære allsidige arbeidsoppgaver i tett samarbeid internt og på tvers av enhetens fagområder, og kommunens øvrige virksomheter.

Les mer om kommunen vår her: www.nannestad.kommune.no

Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre oppmålingsforretninger etter matrikkelloven.
  • Føring av matrikkel for eiendommer, adresser og bygg.
  • Utvikling og ajourhold av vårt digitale kartverk.
  • Saksbehandling etter matrikkelloven og eierseksjonsloven.
  • Delta i tverrfaglig samarbeid, både internt og eksternt.

Kommunen bruker sak-/arkivsystemet ACOS WebSak og GIS-verktøy fra Norkart.

Kvalifikasjoner

  • Bachelor- eller masterutdanning innenfor relevante fag, eller tilsvarende realkompetanse.
  • God kunnskap og erfaring innen bruk av geografiske informasjonssystemer.
  • Førerkort kl. B.
  • Godkjent som matrikkelfører eller kjennskap til matrikkelføring, samt gjennomført landmålerbrev er en fordel.
  • Ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltning.
  • Beherske norsk, og ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.

Personlige egenskaper

  • Du har god evne til å jobbe selvstendig, men må også kunne samarbeide på tvers, både internt og eksternt.
  • Du har evne til å prioritere mellom ulike arbeidsoppgaver og levere godt faglig innhold, innenfor til tider knappe tidsfrister.
  • Du er trygg og selvstendig i rollen, og gir gode faglige, begrunnede råd.
  • Du ønsker å bidra til vårt gode arbeidsmiljø, både faglig og sosialt.

Vi tilbyr

  • Et engasjerende, trivelig og inkluderende arbeidsmiljø.
  • Lønn etter avtale.
  • Fleksitid.
  • Arbeidsvilkår etter gjeldende lov/avtaleverk.
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP.

Annet:

Minst 2 referanser må kunne oppgis ved 2.gangsintervju.

Vitnemål/attester vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

Stillingsinfo

Frist2. april 2024

Kontaktperson

Hilde Enger Haugen

Enhetsleder samfunnsutvikling


Stillingstyper

Fast ansettelse,Offentlig

Industrier


Se flere stillinger fra Nannestad kommune

Nannestad, Romerikes beste bostedskommune

Nannestad kommune ved Gardermoen har hatt stor befolkningsvekst de siste årene. Kommunen har nå over 15 000 innbyggere med Nannestad og Maura som de største tettstedene. Fire barneskoler, 11 kommunale og private barnehager, ungdomsskole, videregående skole, to idrettshaller, mange aktive lag og foreninger samt nærhet til skog og mark, gjør Nannestad til en god oppvekstkommune. Les mer her