Fristen for annonsen har gått ut

Head of Service Desk
Er du lidenskapelig opptatt av gode relasjoner og teknologi?
Nøkkelord
Ønsker du å være i forkant av servicebransjen? Dette er din mulighet til å bli en del av ett av Norges ledende IT-selskaper – Embriq!
Embriq, en pioner innen IT-drift, programvare, industriell IoT-teknologi og konsulenttjenester, er nå på utkikk etter en engasjert og motiverende leder til å drive vår Service Desk til nye høyder. Med et team på ca. 220 dedikerte kollegaer, og med kunder over et bredt spekter av bransjer, vil du ha ansvaret for å bygge den mest effektive og endringsvillige service desken – en som setter nye standarder for kundetilfredshet i bransjen. Nysgjerrig på hvem du vil jobbe med? Ta en titt på våre people stories for å bli kjent med dine fremtidige kollegaer!
Hva vil du jobbe med?
Som Head of Service Desk hos Embriq, vil du ha en nøkkelrolle i å:
- Bygge og utvikle avdelingen til å bli den mest ettertraktede service desken i markedet
- Motivere og utvikle teamet for å oppnå høy kundetilfredshet
- Sikre god saksflyt og rask, kvalitetsmessig problemløsning
- Utvikle og forbedre Incident og Problem Management prosessen
- Oppdatere deg på nye supportmetoder for å kunne løse så mange saker som mulig ved første kontakt med kunden
Dine ansvarsområder
Du vil være leder for to team; et kundefrontteam som er tilgjengelig 24/7/365, og et 2.linje-team som støtter alle tjenestene Embriq tilbyr. Vi verdsetter klar og strukturert kommunikasjon, samt erfaring med ledelse og endringsledelse.
Ditt fokus vil også være å utarbeide grundige SLA og Incident rapporter for kundene, samt bygge og opprettholde gode relasjoner. Kunnskap om Service Management og ITIL-prosessene Incident, Problem og Knowledge er en forutsetning.
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant utdannelse på bachelor-nivå innen IT og/eller ledelse
- Minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende rolle
- God lederkompetanse innen endring- og relasjonsledelse
- Sterke kommunikasjonsegenskaper
- Evnen til å mestre Incident Management og foreslå endringer og forbedringer
- Gode fremstillingsevner, både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
Hør hva Terese kan fortelle om din nye arbeidsplass!
Annet
Arbeidslokasjon vil være Halden, og noe reising til Oslo og Gøteborg vil forekomme. Søknadsfrist vil være søndag 27. august. På grunn av ferieavvikling vil vi starte med selektering av søkere i uke 32 og inviterer aktuelle kandidater fortløpende til intervju. Dette kan bety at vi stenger annonsen når vi har funnet relevante kandidater, så ikke vent – send inn din søknad i dag og bli en del av teamet som skaper enestående verdi gjennom data!
Vi tilbyr
I Embriq har konkurransedyktige vilkår og vi kan tilby meningsfullt arbeid i et selskap i vekst. Vi tilbyr en spennende mulighet hvor du kan jobbe med moderne teknologi som utgjør en forskjell i samfunnet, og for kundene våre. Vi støtter ansattes profesjonelle utvikling og realisering av gode ideer og innovative initiativer. Det er også et stort fokus hos oss på både faglige- og sosiale samlinger.

Embriq er en ledende leverandør av avansert IT-drift, programvare, industriell IoT-teknologi og konsulenttjenester. Vi leverer løsninger som hjelper komplekse og transaksjonsintensive virksomheter med å optimalisere sin konkurransekraft. Med over 200 høyt dyktige og dedikerte ansatte betjener vi mer enn 200 kunder i Norden, som alle leverer samfunnskritiske tjenester innen bransjer som energi, produksjon, retail og andre datadrevne bransjer. Embriq har hovedkontor i Oslo og virksomhet over hele Norden.