Ny i dag

Frontsjef

Vil du bli frontsjef i Norges største teknologi­redaksjon?

Teknisk Ukeblad MediaOslo 21. september 2025
Søk her

Kontaktpersoner

Wenche Willoch

Deskleder

wenche@tumedia.no

Håvard Fossen

NJs klubbleder i TU Media

Teknisk Ukeblad Media er Norges ledende mediehus for ingeniører, teknologer og teknologiinteresserte – med merkevarene tu.no og digi.no. Vi er 50 ansatte som er stolte av å levere uavhengig og innsiktsfull journalistikk om fremtidens utfordringer. I tillegg tilbyr vi en rekke kommersielle produkter og tjenester rettet mot vår målgruppe. TU Media har 34.000 digitale abonnenter og er et av mediehusene med sterkest vekst på abonnementssiden.

Hvis du:

  • Kjapt ser tittelpoengene i komplekse saker
  • Er rask, engasjert og likevel rolig når det koker
  • Nikker gjenkjennende til kodeordene 3.2 og 4.14
  • Ikke klarer å overse skrivefeil

Da kan du nok trives hos oss!

Her får du:

  • En hektisk og hyggelig arbeidsplass der ingen dager er like
  • Et stort og kunnskapsrikt redaksjonsmiljø i Oslo sentrum
  • Konkurransedyktig lønn og gode arbeidsvilkår

I Teknisk Ukeblad Media er vi opptatt av mangfold og likeverd, og vi søker etter kandidater med ulik bakgrunn. Vi oppfordrer særlig kvinner til å søke.

Kontaktinformasjon:

Spørsmål kan rettes til:

Wenche Willoch, deskleder , tlf. 98 20 31 22 / e-post: wenche@tumedia.no
Håvard Fossen, NJs klubbleder i TU Media, e-post: fossen@digi.no

Søknad sendes til tor.nondal@tu.no senest 21.09.25

Stillingsinfo

Frist21. september 2025

Kontaktpersoner

Wenche Willoch

Deskleder

Håvard Fossen

NJs klubbleder i TU Media


Stillingstyper

Fast ansettelse,Privat

Industrier


Se flere stillinger fra Teknisk Ukeblad Media

Teknisk Ukeblad Media publiserer nettstedene tu.no og digi.no. Selskapet har 62 ansatte.

TU-mediene skal være best på nyheter og innhold om hvordan teknologi og digitalisering kan bidra til å løse fremtidens største utfordringer som det grønne skiftet og et mer bærekraftig samfunn.

Journalistikken skal ha høy nyhetstemperatur, være overraskende og sette dagsorden. Vi skal gi leserne innsikt og kunnskap og innholdet skal være presentert på en måte som gjør det forståelig og relevant for flest mulig.

Nettsidene våre har vokst fra null til 34.000 abonnenter på fem år. Vi jobber hver eneste dag for å kunne levere enda bedre, relevant og innsiktsfull journalistikk til våre lesere på våre ulike plattformer.